torsdag 24 maj 2012








- Det kommer fler mästerskap och jag kan garantera att jag kommer
  att steka kycklingen extra ordentligt innan VM 2014
 
- Jag drömmer ju alltid stort, om svenskt EM-guld och mål i finalen.
  Men det är det jag drömmer om, folk kan ju drömma om att det kommer en haj genom fönstret... 
  Det är ju helt omöjligt men man drömmer ändå om det. 
  Det var min dröm.
 
 - Om det skulle kunna hända? Ja, det skulle kunna hända, 
   vi landade på månen -67, vem trodde det liksom? 

- Det blir otroligt jobbigt mentalt, som att inte få äta godis 
  och någon drar påsen fram och tillbaka framför dig,

- Johan Elmander blev frisk, det var den bästa nyheten som fanns,
  så jag tror inte de kommer sakna en 20-åring. 
  King Zlatan är ju med.

- Jag gjorde 20 mål och åtta assist, vi var inte ens tippade topp sex men blev tvåa 
  och jag fick människor   att tatuera in mitt namn på deras kroppar för att jag gjorde mål. 
  Det var helt  sinnessjukt." 

 - Jag får vänta lite med den punkten. 
   De säger att de är stolta över det jag presterat och gjort, 
   men jag kan tänka mig att de har haft lite annat att göra:
   lite champagne som ska kastas och lite dans.

Inga kommentarer: